Cum instalez fisiere Android APK

Acest tutorial vă va arata cum sa instalati .APK - fisiere Android Package pe telefonul Android.

Prin Android Market

Pentru a instala aplicatii APK pe telefonul Android procedati in felul urmator:


  • Copiați fișierul APK pe care doriți să instalați pe cartela de memorie a telefonului dvs. și introduceți cartela în telefonul Android.
  • Du-te la Android Market și cautati Installer Apps, Installer App, z-App Installer sau aplicația de instalare rapidă.
  • Deschideți-l și faceți clic pe butonul Instalare.
  • După ce este instalat, deschideți-l. Acesta vă va arăta toate fișierele APK stocate direct în directorul rădăcină al cartelei de memorie.
  • Doar să faceți clic pe aplicația pe care doriți să instalați și va fi instalata.
Ati putea, de asemenea, sa instalați doar un app manager de fișiere cum ar fi File Manager Astro și apoi navigați la APK și îl instalați.

Folosind Android SDK

Există o altă metodă care poate fi folosită, puteți instala fișiere APK pe telefon folosind SDK-ul Android. Descărcați SDK Android.
Mai întâi de toate, instalați SDK-ul Android pe computer. Va trebui sa instalati driverele USB pentru a conecta Android SDK la telefon prin USB. Puteți să-l descărcați de aici USB drivers.
Pentru a instala aplicații din alte surse, va trebui, de asemenea, sa mergeti la Setări -> Setări aplicații și bifati Permite surse necunoscute . De asemenea, mergeti la Setări -> Stocare pe card SD și telefon -> Dezactivează utilizare pentru stocare USB. Puteți să-l activați din nou mai târziu.
Următoarea comandă, deschideti Command Prompt și tastați: adb install path/file.apk
Aplicatia dvs. este acum instalata. Acest lucru este tot ce trebuie să faceti, acum trebuie doar să deschideți aplicația de pe telefon și s-o utilizati.

Alte modalitati pentru a instala fisiere APK 


Atata timp cat aveti activat Surse Necunoscute dupa cum s-a mentionat mai sus sunt cateva modalitati foarte simple pentru a obtine acel fisier Apk pe telefonul Android. Puteti folosi aplicatii gen DropBox pentru a transfera fisierele APK in telefon. Odata ce fisierul APK este in telefon apasati pur si simplu pe el si incepe instalarea.

3 comentarii:

  1. Salut. Am si eu o problema. Descarc PokerstarInstallEU.zip de pe pokerstars si nu reusesc sa il instalez pe android, am incercat in toate modurile, am descarcat winzip si nu imi poate deschide fisieru. Am descarcat IstallerAPK, dau sa imi deschida fisieru respectiv si deodata spune ca programul nu a putut deschide fisierul. Am reusit sa il dezarhivez cu Think Office si nu gasesc nimica legat de APK in folderul dezarhivat. ...Te rog ajuta-ma daca poti. Ms

    RăspundețiȘtergere
  2. Am urmat toți pașii și îmi da eroare: Download failed because you may not have purchased this app :( ce e de făcut? Aștept răspuns

    RăspundețiȘtergere
  3. Merge ca uns :)) dar trebuie sa mergi cam mult, cam multe privilegii solicita, atata tot, in rest e marfa!

    RăspundețiȘtergere